Evanjelické gymnázium Tisovec      
bilingválne slovensko-anglické

        






ChallengeT na konferencii Fresh

Dňa 21. novembra 2013 sa štyria členovia školskej spoločnosti ChallengeT zúčastnili marketingovej konferencie Fresh, ktorá sa konala na Ekonomickej fakulte Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici.
Tento deň bol plný inšpiratívnych príbehov a interaktívnych workshopov, do ktorých sa účastníci zapájali spolu s odborníkmi z praxe, ktorí sa dokázali presadiť a boli ochotní sa podeliť o tajné tipy, triky a predovšetkým aktuálne trendy zo sveta marketingu.
Musíme uznať, že členovia ChallengeT boli najmladšími účastníkmi konferencie a spolupracovali s vysokoškolákmi a samotnými podnikateľmi, čo bolo pre nich veľkou výzvou.
Lorette Gortová spolu s René Gréčom sa zúčastnili workshopu Tvorba marketingovej online kampane a vyjadrili sa takto: Páčilo sa nám, akou formou študent marketingovej komunikácie a brandmanager reklamnej agentúry Darencurtis prezentoval najnovšie trendy v OOH – out of home – outdoorovej reklame. Púšťal nám kampane svetových značiek a na príkladoch nám ukázal ako jednoducho, ale o to lepšie sa dá zaujať ľudí.
Mária Michalove absolvovala workshop Aby práca mala zmysel, z ktorého mala nasledovné pocity: Speaker s dlhoročnými skúsenosťami nám vysvetlil rozdiel medzi marketingovým oddelením a reklamnou agentúrou. Prezradil nám mnoho tipov a trikov ako zlepšiť zisk spoločnosti, ako neriskovať a ako vyhovieť potrebám cieľovej skupiny. Taktiež skutočné príbehy mladých ľudí mi priniesli nový pohľad na podnikanie.
Diana Lapajová si vybrala workshop Onlajnovňa, o ktorom sa vyjadrila takto: Veľmi sa mi páčil štýl, akým nám speaker vysvetlil ako nás každodenné prípady, s ktorými sa stretávame, ovplyvňujú, ale neuvedomujeme si to. Jednoducho nám vysvetlil zložité, čím nám dal veľa rád ohľadom reklamy a propagácie produktu či servisu. Týmto workshopom som získala nový pohľad na reklamu ako takú a jej pôsobenie na cieľovú skupinu.

text a foto: Diana Lapajová, 4. A

Najrýchlejší spôsob prezerania obrázkov na dotykovom displeji: ťuk na posledný obrázok, potom ťukaním prezeranie obrázkov sprava doľava!

     


ChallengeT at conference Fresh

On the 21st of November, 2013, four members of the school company ChallengeT took part in the Marketing conference Fresh that was held at the Economic faculty of the University of Matej Bell in Banská Bystrica.
This day was full of inspiring stories and interactive workshops that participants could engage with specialists who were willing to share secret tips and tricks mostly of the current trends from the world of marketing.
We have to admit that the members of ChallengeT were the youngest participants of the conference and they worked with the university students and enterpreneurs which was a big challenge for them.
Lorrete Gortová along with René Gréč joined the workshop The creation of marketing online campaign and said following: We like the way how the student of marketing communication and brandmanager of advertising agency Darencurtis, presented the latest trends at OOH – out of home – outdoor advertisement. He let us see camapigns of the wordly known brands and on different examples he showed us how simply and effective you can get people interested at something.
Mária Michalove took part at the workshop Job needs to make sense and she shared these feelings with us: The speaker with many years of practice explained to us the difference between marketing and advertising. Talked about various tips and tricks how to improve a profit of company, how to be on the safe way and how to meet the needs of the target group. Also the real stories of young people gave me a new point of view on business.
Diana Lapajová chose the workshop Online and this is what she said: I really enjoyed the way how the speaker explained us daily situations that we meet with, that influence us but we do not realize it. He simply explained us the difficult, which gave us many advices regarding advertising and promotion of product or service. This workshop gave me a new point of view on advertising itself and its effect on target group.

prečítané 3618x



späť   *  domov


ZAUJÍMAVÉ

ŠKOLA


Evanjelické gymnázium Tisovec, Jesenského 836, 98061 Tisovec, 047 5511 700, skola@egt.sk